Tukar Template Lebih Mesra SEO

Kemas , Simple dan Ringan itulah yang selalu blogger-blogger cari untuk template masing - masing bagi memudahkan pelawat membaca dengan hati yang gembira tanpa duka nestapa . Haha .. So , hari ini aku tukar sekali lagi template blog ini kepada Template Lebih Mesra SEO.

template mesra SEO

Template yang cukup awesome pada aku kerana ianya amat menepati kriteria yang aku inginkan . Dah ada template placing Ads dan tak perlu nak pasang ads bersepah - sepah dalam blog macam sampah .

Lagi satu , tujuan aku menukar template adalah untuk memastikan template yang aku gunakan ni mesra SEO dan mempunyai ciri-ciri mesra pelawat kerana ianya merupakan salah satu faktor untuk memastikan pelawat keep in touch dengan kita .

template mesra SEO
ringan dan laju faktor untuk memastikan pembaca suka dengan blog kita


Jadi aku cadangkan dekat korang yang mana gunakan template merepek meraban tu , try cari yang lebih simple kemas dan mesra pembaca , hehehe


6 Responses to "Tukar Template Lebih Mesra SEO"

  1. satu template yang menjadi pilihan ramai sekarang ini..

    ReplyDelete
  2. Ramai dah guna template ni.. memang terbaik, skarang kena ubah sikit penampilan biar ia unik dengan blog kita je ... syabas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni sifu kamu ke?? Ni otai bloger ni. Saya pun refer blog dia. Lol.

      Delete
  3. Proof that this template is excellent for SEO

    ReplyDelete
  4. Memang mera pengguna dan mesra SEO. Congratulation!

    ReplyDelete
  5. oklah tu. dah nampak dah sikit-sikit kan..

    ReplyDelete