Tersenarai Dalam Halaman Utama Google.com

Alhamdulilah , setelah berapa lama mencuba akhirnya berjaya juga apa yang aku inginkan walaupun aku tahu apa yang aku capai hari ini baru sekelumit jika nak dibandingkan dengan orang lain  tapi aku cuma nak kongsikan perasaan aku bila ada satu or dua artikel blog ini berjaya berada dalam halaman utama google.com .



Tersenarai Dalam Halaman Utama Google.com

Pada kaki game Clash Of Clans/COC korang boleh baca artikel nie : http://www.faizuddinfuad.com/2014/08/bahaya-clash-of-clans.html

So far , ia bukanlah satu proses yang mudah untuk menjadikan artikel korang dalam halaman utama google . Banyak perkara yang perlu dipraktikan dan dipelajari bagi mencapai apa yang kita inginkan .

Aku jadikan kejayaan kecil ini sebagai pemangkin untuk aku lebih berusaha untuk menjadikan lebih banyak lagi artikel aku berada dalam halaman utama google macam abang HH .

Korang patut belajar dengan abang HH untuk ilmu SEO kerana beliau amat pakar dalam bidang SEO ini . Beliau bangkit dari kejatuhan dan lihat hasilnya sekarang , kebanyakkan artikel beliau berjaya berada dalam carian utama google .
Tersenarai Dalam Halaman Utama Google.com

jadi apa yang perlu aku lakukan sekarang adalah , gunakan segala ilmu yang aku peroleh dari video , pdf , bacaan dan sebagainya untuk meningkatkan lagi tahap penulisan SEO aku . cuba korang cadangkan keyword yang patut aku cuba untuk beginner dalam SEO ni .

mana tau boleh jadikan ia sebagai satu latihan dan kita sama-sama pelajari ilmu SEO dengan lebih mendalam lagi . Yang penting jangan mudah putus asa , benda macam ni makan masa , kesabaran dan kesungguhan amat penting yawz .

5 Responses to "Tersenarai Dalam Halaman Utama Google.com"

  1. terbaiklah bro..usaha sudah menampakkan hasilnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. pelan-pelan kayuh ni bro ... makan masa untuk fahami cara dan gaya yang betul ...

      Delete
  2. Tahniah...
    Sori brtanya,siapa abg HH tu?n mcm mana nk belajar dgn dia?

    ReplyDelete
  3. rajin betul main clash of clan tu ye. hehe

    ReplyDelete