Terpilih Ke Pusingan Ke-2 Cabaran iPhone 5S

Agak lama tak update blog disebabkan masalah internet connection TM dekat rumah ni . Rasanya dah pelbagai berita dan cerita dah tertinggal . TAPI nasib baik tergerak hati pagi tadi nak singgah baca sekejap dekat blog http://denaihati.com.my/  mana tau ada pape artikel baru

Masa buka home site http://denaihati.com.my/  , terpandang ada artikel baru mengenai Tugasan ke-2 iPhone 5S , apa lagi terus segar la mata ni nak membaca artikel tu .

Alhamdulilah , hasil dari penulisan artikel tugasan pertama denaihati.com.my
-> http://www.faizuddinfuad.com/2014/08/iphone-5s-gajet-impian-setiap-blogger.html telah berjaya membawa blog ini ke pusingan seterusnya

Nampaknya persaingan hebat berlaku diantara 139 blog yang telah terpilih untuk ke pusingan seterusnya . Dan Alhamdulilah , blog aku antara salah satu daripadanya .. huhu no 114 .


So far , aku lihat contest ni banyak mendatangkan manfaat kepada peserta . Pertama , dia buat blogger-blogger lain rajin update blog dan kedua menggalakkan blogger-blogger lain buat blogwalking .

Tu pada aku la . hehehe .. apapun , aku nak ucapkan tahniah kepada blogger-blogger yang terpilih untuk cabaran ke-2 iphone 5s .

#ppsstt : makin bersemangat laa lepas ni .. huhu

7 Responses to "Terpilih Ke Pusingan Ke-2 Cabaran iPhone 5S"

  1. Tahniah bro..semoga berjaya ke pusingan seterusnya..

    ReplyDelete
  2. Waa.. Tahniah broo..
    Aku nak buka denaihati tak boleh...
    Tgk list nie, ada gak nama aku.. he he..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha .. nasib aq print screen .. btw thniah bro terpilih :) all the best

      Delete
  3. Tahniah bro, tapi tugasan kedua nampak lagu susah tu..Apapun semoga berjaya utk tugasan ke-2 ye.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih bro ... huhuu tugasan ke-2 perlu lebih komitmen .. insyallah boleh .. :)
      thnks

      Delete