Jana Pendapatan Blog Dengan Advertorial.MY

Peluang kepada blogger untuk menjadi pendapatan semakin terbuka dengan adanya platform terbaru iaitu Advertorial.MY . Jika kita imbas kembali , jana pendapatan dengan penulisan advertorial amat menguntungkan mengikut kemampuan seseorang itu menulis .

Sehingga boleh aku katakan yang blogger yang bertuah mampu menjana ribuan ringgit hanya membuat penulisan advertorial seperti abang HH .

Satu pelaburan bijak dan amat menguntungkan bagi blogger yang dapat menulis penulisan seperti ini . TAPI kini tidak lagi , kerana ? setiap blogger mampu menulis advertorial dan menjana pulangan hingga ratusan ringgit hanya dengan penulisan anda .

Jana Pendapatan Blog Dengan Advertorial.MY



 Sedikit penerangan basic mengenai Advertorial.MY

Apa itu Advertorial.MY?

Advertorial.MY adalah salah satu platform untuk para blogger buat duit dengan menulis. Caranya adalah, anda perlu mendaftarkan diri sebagai ahli dan anda letakkan link blog anda dengan tawaran anda untuk mereview sesuatu produk di blog anda. Jika ada orang berminat dengan tawaran anda tersebut, anda akan mendapat bayaran dengan harga tetapan anda sendiri.

Sebagai contoh , jika anda meletakkan RM 30 sebagai harga untuk satu review , maka anda mendapat RM30 bagi setiap review yang anda buat dan jika anda letak harga RM 120 untuk satu review , maka anda akan dapat RM120 . mudah dan senang
daftar Advertorial.MY
Yang penting hasilkan review yang berkualiti dan hebat untuk menarik orang mempromosikan produk mereka . sedikit pengenalan mengenai terms2 advertiser dan publisher

Advertiser: Orang yang berminat nak mereview produk mereka di blog anda.
Publisher: Anda sebagai seorang BLOGGER.
 Bagaimana Untuk Bermula ?

1: Daftar akaun “Publisher” dengan Advertorial.my.
2: Submit blog anda untuk penyenaraian.
3: Advertorial.my akan carikan pengiklan berpotensi.
4: Terima tempahan & tulis review.

Kemudian setelah mendaftar, anda perlu isi butiran blog anda. Kemudian, anda tunggu pengiklan yang berminat nak dapatkan khidmat anda. Setiap kali pengiklan mahu mendapatkan servis advertorial daripada anda, satu email akan dihantar terus kepada anda. Anda tidak perlu untuk login ke Advertorial.MY. Urusan seterusnya adalah antara anda dengan pengiklan yang berminat hanya menerusi email . Ini merupakan satu sistem yang paling awesome dan memudahkan kedua-dua belah pihak . win - win


Jika anda ada blog, dan mahu dapatkan income blog menerusi penulisan berbentuk advertorial ini, bolehlah daftarkan diri dan blog anda di sini dan mulakan jana pendapatan dengan Advertorial.MY ini

3 Responses to "Jana Pendapatan Blog Dengan Advertorial.MY"

  1. Anda dah join ke benda ni? Banyak dapat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya dah join program advertorial.MY dari kliks solution ni .. memang baik untuk para blogger hasilkan pendapatan .. banyak dapat tu ikut price yg saya letakkan untuk review sesuatu produk ..

      Delete
  2. Saya dah cuba tapi setakat ni tiada advertiser yg sudi beriklan.hurm, belum ada rezeki lagi la tu atau mungkin blog sy tu belum cukup kuat.

    ReplyDelete