3 Sebab Kenapa Aku Tak berjaya Hasilkan Income Pertama Dengan Blog ?

Benda yang selalu aku tertanya-tanya pada diri aku , Kenapa aku tak dapat buat income dengan blog macam orang lain ye ? Sudah pastinya pertanyaan tersebut sentiasa bermain di fikiran korang kan ?

3 Sebab Kenapa Aku Tak berjaya Hasilkan Income Pertama Dengan BlogBerblogging sudah lama , menceburi affiliate dan sebagainya , namun tak pernah merasa sekali pun duit dengan blog yang anda bina .

Adakah anda berada dalam golongan tersebut ?
kalau ya , aku cadangkan baik korang keep in touch apa yang akan aku kongsikan dengan korang ni .



Kenapa aku tak dapat buat duit macam orang lain dengan blog ? Pada aku soalan ini diri sendiri boleh jawap , kerana semuanya bergantung pada si empunya badan untuk menguruskan serta mendisiplinkan diri untuk menghasilkan income yang pertama .

Kesungguhan
itulah perkara yang paling penting dalam dunia blogging untuk mendapatkan hasilnya . We need passion to get what we want . jangan sekadar hangat-hangat tahi kucing , lepas sebulan dua , tengok takde hasil give up ...

Ayooo .. macam mana nak dapatkan pulangan kalau baru sedikit dugaan dah give up .

Guru
Kita perlu sedar diri kita di mana kita berjalan dan di mana kita berdiri . Sebagai newbie , korang perlukan guru yang betul-betul mahir dalam bidang yang korang ceburi . Sebagai contoh untuk hasilkan duit dengan affiliate , better korang refer abang titan sebab dia seorang yang berjaya dalam program affiliate .

lagi satu , aku cadangkan dekat korang untuk dapatkan kitab merah jambu SEO milik beliau kerana segalan-galanya terkandung untuk guide korang hasilkan income secara pasif dan insyallah konsisten selagi blog korang tak mampus .
kitab merah jambu abang titan - > http://www.faizuddinfuad.com/2014/05/tingkatkan-pendapatan-dengan-kitab.html

kalau korang nak tahu , dengan cara yang betul dan berguru , korang boleh hasilkan income 5 angka dengan affhaja . goyang kaki tunggu result = cash out
baca sini - > http://www.faizuddinfuad.com/2014/08/peroleh-pendapatan-rm7000-dengan.html

dan last sekali adalah MINAT
kalau korang tak minat , baik korang stop dari bazir masa korang mencuba benda yang tak minat , tapi korang sendiri tahulah kan betapa ruginya korang tak give full effort dalam bidang blogging ni kerana bidang blogging ni sesuatu yang menguntungkan diri dan orang ramai .


9 Responses to "3 Sebab Kenapa Aku Tak berjaya Hasilkan Income Pertama Dengan Blog ?"

  1. minat yg penting tuh. dari suth akan lahirkan semangat nak tahu dan aktiviti pembelajaran sepanjang masa,

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup .. minat yang mendorong kita untuk buat lebih bersungguh2 :)

      Delete
  2. minat dan kesungguhan kena ada..letak target untuk lebih motivasi

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab itulah yang dorong kita pergi lebih jauh ... hehehe
      ade benda nk di capai

      Delete
  3. Pada awal blogging tahun 2007 dulu agak masuk dengan affiliate, cuma sekarang dah kurang berminat.

    Yup, ianya akan kembali kepada "Minat"

    ReplyDelete
  4. hang tak minat pun tak apa.

    janji kena rajin. hoho

    ReplyDelete
  5. sabar itu penting juga untuk menunggu hasilnya!

    ReplyDelete
  6. Done follow your blog....
    http://annie7779.blogspot.com

    ReplyDelete