Tips Jana Income Tanpa Modal

Tips Jana Income tanpa Modal bunyi macam tak logik dan tak masuk akal , tapi sebenarnya ia amat masuk akal sekali . Tengok lah sekarang Zaman Millenium ni , semua benda berada di hujung jari cuma ada yang keluarkan modal dan ada yang percuma sahaja  . Saya bukanlah pandai mana dalam dunia blogging ni tapi sikit-sikit tu tahulah , hanya ingin berkongsi dengan pembaca yang ingin mengetahui tips untuk menjana income dengan mudah dan cepat .


Kalau nak tahu , saya banyak merujuk blogger HasrulHassan yang mana beliau merupakan seorang blogger sepenuh masa dan sering berkongsi ilmu yang amat berguna dalam dunia blogging . Dan dari dialah saya mempelajari petua bagaimana ingin menjana income dengan mudah tanpa mengeluarkan sebarang modal .

Disini saya ingin kongsikan bersama anda , bagaimana untuk kita jana income tanpa modal dengan mudah . Pernah tak anda dengar 8Share.com ? . . 8Share.com merupakan sebuah syarikat yang memberi peluang kepada user mereka untuk menjana income dengan cepat tanpa mengeluarkan sebarang modal . 

Apa yang perlu dilakukan untuk memperoleh pendapatan ?


Anda hanya perlu mendaftar di 8Share.com secara percuma kemudian anda diperlukan untuk mengemaskini akaun 8share.com yang baru anda daftar tadi . isikan nama , umur , alamat dan sebagainya bagi memudahkan 8Share.com membayar anda .

Kemudian apa yang perlu anda lakukan adalah memilih kempen yang diberikan kepada seperti yang tertera dalam gambar di bawah ini . Anda perlu pilih salah satu daripadanya , kemudian kongsikan di facebook , gmail ataupun twitter anda dalam bentuk link yang telah disediakan .

Bagaimana boleh jana income dengan 8Share.com ?

Dengan Klik pada kempen yang anda kongsikan tadi di laman sosial , setiap unik klik akan menghasilkan RM0.20 bagi setiap klik . Jadi lagi ramai yang klik link yang anda kongsikan tadi anda akan peroleh lebih banyak . 

Jadi kepada sesiapa yang belum memiliki akaun 8Share.com bolehlah daftar percuma disini dan terus menjana income secara mudah dan percuma :
-> daftar : 8Share.com
Selamat Mencuba !


0 Response to "Tips Jana Income Tanpa Modal"

Post a Comment