TIPS BLOGGING - Panduan Menghasilkan Isi Kandungan Yang Berkualiti

Isi Kandungan sesebuah blog / artikel amat mempengaruhi pembaca sama ada untuk terus setia bersama blog kita untuk meneruskan pembacaan atau terus melupakan blog kita dengan sekelip mata . Mana satu yang anda mahukan ? Sudah semestinya nak pembaca melekat dengan blog kita kan , jadi apa yang perlu anda lakukan adalah Menghasilkan Isi kandungan Yang berkualiti untuk memastikan pembaca seronok dan memperoleh maklumat dari penulisan anda .



Saya bukanlah seorang blogger yang cukup mahir dari segi penulisan , namun saya belajar dan terus mempelajari teknik serta panduan bagaimana untuk menghasilkan isi kandungan yang berkualiti . Ianya merupakan perkara yang mudah tapi dianggap remeh oleh sesetengah blogger seterusnya menjadikan penulisan anda kurang berkualiti dan tidak menarik .

Bagaimana Nak Hasilkan Isi Kandungan Yang Berkualiti ?

Untuk menghasilkan isi kandungan yang berkualiti , anda perlulah mengupas sesebuah tajuk yang anda ingin sampaikan sedalam dalamnya . Saya jadikan contoh Bawang . Semakin kita kupas , ianya semakin dalam , dan isinya semakin putih . Begitulah yang perlu anda lakukan untuk menghasilkan artikel yang berkualiti .

Kaji dan dalami tajuk kemudian beri penerangan sedalam dalamnya agar pembaca nampak serta merasai keikhlasan kita menulis . Selamat Mencuba !

4 Responses to "TIPS BLOGGING - Panduan Menghasilkan Isi Kandungan Yang Berkualiti"

  1. Alhamdulillah perkongsian yg baik..:DDD Kualiti itu penting...Follow sini..salam kenal..:DD

    http://duniakita94.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. yang penting jangan duk tulis cerita mengarut dan palsu

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete