Blog Peribadi Ataupun Informasi

Sekarang ini saya sedang mengalami masalah identiti dalam menentukan hala tuju blog ini . Mungkin dengan menghasilkan artikel kali ini , saya dapat ilham serta memperoleh komen-komen dari para blogger yang lain kerana saya masih lagi baru dalam dunia blogging ini .




buntu blogging

baiklah , untuk menghasilkan sesebuah blog sudah pastinya perkara pertama yang perlu kita tahu adalah mengenai tujuan serta hala tuju yang ingin kita bina sebagai guideline kita untuk menghasilkan artikel-artikel yang berkaitan dengan blog yang dihasilkan .

Tapi sekarang saya sedang mengalami masalah untuk menentukan hala tuju blog ini . Memang niat saya untuk menghasilkan blog ini untuk berkongsi tips serta panduan berblog , tutorial dan sebagainya , namun wajarkah saya mencampur adukkan artikel di dalam blog ini dengan pandangan peribadi ataupun lebih kepada personal .

Hope kepada yang membaca dapat memberikan sedikit komen ataupun nasihat untuk saya , apa yang harus saya lalukan untuk blog ini . 

1 Response to "Blog Peribadi Ataupun Informasi "