Apa Itu Pagerank ?

Apa itu Pagerank ? sudah semestinya pagerank (PR) ini menjadi satu topik perbualan hangat untuk blogger-blogger yang sedang naik . Apa istimewaannya pagerank ini ? . 

Ramai diluar sana menganggap pagerank ini mengukur tahap popular sesebuah blog tetapi ianya pada saya tak tepat . Malah ianya lebih tepat lagi kalau diklasifikasikan sebagai mutu serta kualiti sesebuah blog itu .

google pagerank

Untuk memperoleh PR , anda perlulah mempunyai penulisan yang berkualiti agar mendapat keutamaan dalam Enjin Carian . anda boleh rujuk kepada blogger yang lebih berpengalaman iaitu HH dengan artikel pageranknya yang bertajuk Google Pagerank (PR) Adalah Mengenai Nilai Blog .

Mungkin setakat ini sahaja perkongsian yang dapat saya kupaskan mengenai PR walaupun saya masih tau kita sama-sama tidak jelas mengenai PR , tapi saya akan cuba untuk mengupas tajuk PR ini lebih mendalam dan dari pelbagai aspek .

Segala kekurangan saya minta maaf . 





2 Responses to "Apa Itu Pagerank ?"

  1. Dulu PR blog sy 2 tapi sekarang dah turun kepada 1. Sedihnya..

    ReplyDelete