Template Baru Yang lebih Mesra SEO

Setelah 2 minggu saya menggunakan serta customize template yang telah disediakan oleh blogspot . Hari ini buat kali pertamanya saya menukar template baru . Kemas,teratur dan juga mudah dibaca . Menukar template di blog pada saya umpama menukar baju ataupun warna kereta agar ianya lebih nampak segar dan baharu . 

faizuddin fuad

Begitu juga yang berlaku jika kita menukar template di blog kita , blog akan nampak lebih indah dan kemas setelah diberi nafas baru . Yang penting jangan telalu semak dengan widget yang tak berkaitan kerana ianya akan mempengaruhi loading time untuk blog .

template baru untuk blog ini lebih menekankan pada aspek ciri-ciri SEO , kerana untuk mendapat tempat utama dalam search engine , SEO amat memainkan peranan .

8 Responses to "Template Baru Yang lebih Mesra SEO"

  1. Kalernya sedap dipandang, lembut je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih bro :)
      blog sedara pon apa kurangnya ... cantik dari semua aspek ..
      ranking jangan cter aa

      Delete
  2. Ringan loading blog nie..

    ReplyDelete
  3. Terima kasih y gan atas info y ,maklum aku baru tahu ttng ini artikel

    ReplyDelete
  4. Terima kasih y gan atas info y ,maklum aku baru tahu ttng ini artikel.
    kembali kunjungan y baru belajar http://ciriseo.blogspot.com

    ReplyDelete