3 Keburukan Berselfie Di Tanah Perkuburan

'lets take a selfie first' quotes yang selalu orang kita gunakan bila nak amik gambar , dari muda sampailah ke tua semua perangai sama sebab nak merakamkan kenangan / moment di sesuatu tempat dan juga suasana .

Tak cukup dengan selfie pegang fon , siap ada orang tu pasang monopod panjang galah semata-mata nak bergambor , maka kalau ramai ahli keluarga yang ada , semua dapat bergambar sekali .


Tapi tahu tak korang yang berselfie nie pon perlu jaga adap . Lagi lagi masa hari raya ni , tak kanlah kau nak ziarah kubur semua nak berselfie bagai .. Ish-ish ... teruk bebenor perangai bila tengok ada orang yang macam ni .

Kat sini aku lisk kan keburukan berselfie di tanah perkuburan , jangan terasa hati yer , siapa yang makan cili dia yang terasa pedasnya . Lagi satu , ini hanyalah pandangan peribadi aku , so tak perlu nak panjang-panjangkan sampai bawa ke balai polis . hehehe

3 Keburukan Berselfie Di Tanah Perkuburan

1. Menjaga Perasaan Ahli Keluarga Yang Lain
2. Nampak Kurang Sopan Dan kurang rasa Hormat
3. Bangang

hahaha  . . cukup tak 3 ? ke korang ada lagi nak tambah . . walau apapun , nak buat sesuatu benda tu fikir dulu baik dan buruknya ok ..

3 Responses to "3 Keburukan Berselfie Di Tanah Perkuburan"

  1. tiba2 boleh jadi trend raya 2014 pulak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. DASYAT2 . HEHEHE
      bro , selamat hari raya .. :)

      Delete
  2. Yang betulnya no.3 tu. Memang bangang hehe..Salam Aidilfitri

    ReplyDelete