Bahaya Clash Of Clans

Bahaya Clash Of Clans  |  Bila aku sebut bahaya clash of clans ni mesti korang semua exited nak tahu kenapa kan ? . . ahaha . sabar-sabar jap lagi aku kongsikan sedikit pengalaman aku . Tapi sebelum aku buka cerita , aku nak tanya dulu siapa yang main clash of clans ni angkat tangan !


kalau korang main , korang boleh satu team dengan aku , kita buat clan sendiri lepas tu kita war dengan clan lain. Ok back to main topic , bahaya clash of clans kepada penggemar game ini . Sebenarnya ada 3 kesan yang akan diterima oleh peminat game ini iaitu :

1. Telefon Sentiasa melekat di tangan
2. Senyum sorang-sorang bila team menang bila serang base orang lain
3. Badmood sekejap sebab base hancur kena attack dengan orang lain sampai trophy kena curik 


hahaha... kan? nampak macam orang gila jer . tapi tu lah yang berlaku sampaikan aku ada terima satu gambar dekat whatapps , nak majlis akad nikah pon boleh layan Clash Of Clans ni . .dasyat sangat dah tu , tu baru akad nikah kalau dah kahwin bini ke mana , si suami still dengan COC dia .

8 Responses to "Bahaya Clash Of Clans"

  1. gian wooo main nie.
    menyesal pulak aku main.
    hahaha.

    ReplyDelete
  2. Tak pernah main game ni. Tak tahu pula game ni best. hehe. cukuplah dengan candy crash aku. haha

    ReplyDelete
  3. Da level 9. Enat nk tunggu level 10 punya markas. Haha

    ReplyDelete
  4. best game ini. tapi war aku semua malas nak serang senang buat duit...

    ReplyDelete
  5. hihi... betul.. adik mama 3 org kaki games ni.. sakit hati je sorang2 dok leka main game tu...

    ReplyDelete
  6. Gmabar kat whatapps tu boleh buat post ni viral bro. Lol. Apa pun game ni mmg buat orang ketagih. satu ofis main game ni. Giler ah..

    ReplyDelete
  7. adoh deq... anak akak baru 7 tahun, punya la suka ng game clash of clans nih.. last² bahayanya datang kat akak daaa... hahha. Akak sekali dah ter join hah...

    ReplyDelete
  8. Program 31 Januari 2015 "BZ STORE"
    https://www.facebook.com/notes/pusat-perbelanjaan-gems-clash-of-clans-diamonds-hay-day/semarak-2015-bagi-pelanggan-bz-store/897365240294165
    CP : 0852 4783 5730
    Pin : 7F9797D3 [NEW]
    Semarak Diskon : http://goo.gl/9bGxBi
    Kuis "SEMUA BOLEH IKUT" : http://goo.gl/cMolUi
    Program Reseller : http://goo.gl/zFStCC
    Ikuti Program Dapatkan Kejutan Uang Tunai Total 1.5 JT Rupiah dan Baju Kaos Clash Of Clans Secara GRATIS
    Silahkan Klik Link. Terima Kasih kiki emotikon

    ReplyDelete