GEMPAR ! Akademi Fantasia Program Realiti Yahudi

Akademi Fantasia Program Realiti Yahudi   |   Assalamualaikum , hari ini aku terpanggil untuk sharing dengan korang apa yang aku peroleh dekat twitter hari ini . 

Sedang aku scroll timeline aku , tiba-tiba aku terpandang imej ni , macam selalu nampak rupa rupanya logo untuk rancangan realiti TV Astro iaitu tak lain tak bukan  Akademi Fantasia . 

Akademi Fantasia Program Realiti Yahudi

Untuk posting kali ini , aku tak mahu nak ulas panjang - panjang dan buat cerita , cukuplah korang lahirkan pendapat korang masing - masing . Pada aku ianya mungkin satu KEBETULAN dan mungkin juga satu KONSPIRASI !

mungkin designer lebih mengetahui maksud tersirat dan tersurat logo ini .. Bincangkan !

apa pendapat korang pulak ?

7 Responses to "GEMPAR ! Akademi Fantasia Program Realiti Yahudi "

  1. Apa-pun semua kena tanya designer. Tapi sejak logo baru ni muncul tahun lepas kurang berkenan.

    ReplyDelete
  2. yup hanya designer yg tau apa yg dia hasilkan ..

    ReplyDelete
  3. Bintang tu lambang bintang nabi daud..Tak salah bintang tu...

    ReplyDelete
  4. hmmm... dalam betol org yg kaji ni..

    ReplyDelete
  5. Bro faizuddin, camne nak contact? Kami ade info nak share pasal af ni lagi. Boleh tolong publish..

    ReplyDelete
  6. Ade yang kata Star of David tu tak salah? Cuma tinggal satu kaum sahaja kat dunia ni yang masih berjuang guna logo ni, dan bukan umat Islam pun yang guna.

    ReplyDelete