Semak Status SEO blog

SEO merupakan salah satu faktor terpenting dalam sesebuah pembinaan blog . SEO ini dapat membantu sesebuah blog berada di capaian dan prestasi yang terbaik . Selain itu dengan SEO yang baik dan mantap , jika anda seorang internet marketer , sudah pastinya keuntungan dari program-program perniagaan akan mendatangkan keuntungan kepada anda . Tak percaya ? boleh baca Tingkatkan Pendapatan Dengan Kitab Teknik Seo Merah Jambu

Hal ini kerana dengan teknik SEO yang betul , sudah pastinya site/blog anda akan berada dalam carian utama bagi search engine seperti google , yahoo dan bing . 

Bagaimana ingin tahu pretasi SEO bagi sesebuah blog ?

Untuk melihat pretasi SEO blog anda , anda boleh menggunakan perkhidmatan yang diberikan oleh developer secara percuma sebagai contoh http://chkme.com/page-seo-tools dan http://seositecheckup.com/ . Mudah dan cepat sahaja untuk menggunakan perkhidmatan ini .

Dengan menggunakan SEO checker ni , anda dapat membuat penambah baikkan terhadap SEO blog anda , sekurang-kurangnya the basic things of SEO mesti kuasai agar dapat memberi kesan positif kepada blog .



Berikut merupakan screen shot dari blog ini yang mana SEO score yang telah diperoleh adalah 100% . Alhamdulilah . mudah untuk digunakan dan dipraktikan kerana di SEO checker ni dia siap beri panduan bagaimana untuk menambah baik tahap SEO blog anda  . Cubalah .




2 Responses to "Semak Status SEO blog "

  1. kalau guna blogspot..senang aje nak bagi 100% kalau semak guna chkme ni. Hehe..

    ReplyDelete
  2. tahniah..bukan senang nak dapat markah 100%

    ReplyDelete