6K pageviews Untuk Satu Artikel

Kelmarin saya ada membuat satu artikel semasa mengenai isu semasa , pada mulanya sekadar menulis untuk berkongsi dengan semua , tapi tak sangka pulak dengan artikel yang pendek boleh mencapai sehingga 6000 pageviews dalam masa satu hari .


Sebenarmya tak ada apa rahsia pun , saya pun tak tahu bagaimana artikel tersebut boleh mendapat sambutan , yang penting apa yang saya dapat kongsikan dengan anda , tulis dengan ikhlas , insyallah kita akan dapat setimpal dengan apa yang dikongsi .

Bagaimana nak trafik 6K dalam satu hari ?


  • update artikel di blog anda dengan info semasa seperti berita dan sebagainya
  • ping di laman sosial 
  • baca panduan ini : Panduan Mendapatkan Trafik Tinggi untuk ketahui lebih banyak rahsia 


jika kita bincang trafik ni, banyak sangat faktor yang mempengaruhi dia . pertama , saingan dari blog lain , kedua , faktor SEO blog kita sendiri , pemilihan keyword dan sebagainya .

So , paling penting adalah pemilihan kata kunci serta SEO sesebuah blog agar ianya berada dalam capaian utama search engine .


Macam mana nak pastikan blog kita ni mesra SEO ? semuanya basic things yang korang perlu customize dekat blog agar mudah diindeks oleh robot google . saya kongsikan 3 cara mudah untuk meningkatkan SEO blog harap dapat membantu anda semua .

14 Responses to "6K pageviews Untuk Satu Artikel"

  1. Replies
    1. waaa.. cepatnya bw here :)
      btw tq join segmen saya , nnt tunggu review dri saya

      Delete
  2. power2, entry pe yg dpt 6k tu

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. tak power lgi :) awk top 100 ashadee sales kan :D

      Delete
  4. isu terkini mmg boleh jana trafik tinggi.. lagi2 kalo isu tu kontroversi.. mencanak jer stats tu.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang betul tu , tpi tngk niche blog tak sesuai nak jadikan isu semasa sebagai modal nak trafik tinggi .. hehe
      sebab banyak saham akhirat kita melabur kat situ

      Delete
  5. wah. memang kuat keyword yg digunakan tu. sesuatu yg masih belum saya dapat kuasai. hee

    ReplyDelete