Dapat Status Glitterati Nuffnang Dalam Tempoh 1 Hari

Dunia blogging penuh dengan perjalanan yang pelik . tapi dalam pelik tu ada banyak yang dapat kita belajar dan perbaiki untuk masa depan . betul tak ? kalau tak dipecahkan ruyung , macam mana nak dapat sagu . 



Berbalik pada tajuk di atas , Glitterati merupakan status ekslusif yang diberikan oleh nuffnang kepada user mereka yang berdaftar . tapi ada syarat sah kelayakan untuk memperoleh status ini .

Status ni bukan mudah dia nak bagi dekat user dia , sekurang - kurangnya mereka akan mengindeks blog yang di daftarkan selama 3-4 hari , jika prestasi baik , maka status ini akan diberikan .

Saya baru semalam pasang ads dari nuffnang dan letakkan 2 dari 3 ads kedalam blog ni , tak sangka semalam pasang , hari ni terus dapat status Glitterati ni .

Macam mana saya buat ?

Entah lah , saya pun tak tahu bagaimana syarikat nuffnang boleh indeks blog saya dengan begitu cepat , mungkin blog ini mesra SEO . 

Jika ingin dikatakan dari segi trafik yang maintain , sepatutnya dia akan indeks blog ini dua or tiga hari untuk collect data . hihihi

tak kesah la apapun , yang penting terima kasih Nuffnang kerana bekerja dengan pantas dan tuntas . kalau ada pape pertanyaan pasal nuffnang , leave your comment ok . 

3 Responses to "Dapat Status Glitterati Nuffnang Dalam Tempoh 1 Hari"

  1. Tahniah! Cepat dan pantas dapat status Gliterrati ya? =)

    ReplyDelete
  2. admin nuffnang berkenan kat ko.

    ReplyDelete
  3. hihi aku tak taw pe pun pasal gliteratti ni? apa sebenarnya dan kebaikkan menda tu

    ReplyDelete