Membeli Belah Di Lazada.com.my

Sebelum ini aku selalu perhatikan ramai sangat orang duk beli barang online sana sini , instagram shop laa , fanpage la, semuanya jualan jarak jauh tanpa kedai macam aku belajar dulu dalam Perdagangan . Ada yang beli kipas, baju, mesin jahit dan sebagainya.


Layari  http://www.lazada.com.my/
Dan perkara aku paling takut adalah penipuan dalam online sebabnya kita tak berjumpa dengan penjual yang menjual barang tersebut , hanya berurusan atas talian merupakan risiko besar untuk ditipu tu ada, jadi aku sarankan korang cari trusted seller ya.

Ceita pasal trusted seller , aku cadangkan kat korang agar membeli belah secara online dan dipercayai di Lazada.com.my yang mana telah menyediakan pelbagai barangan. Telefon , aksesori , fesyen , kecantikan dan sebagainya di samping menawarkan harga yang murah berbanding tempat lain .

Layari  http://www.lazada.com.my/
Mereka tak kan lah nak tipu pelanggan mereka kan , nanti nama syarikat jugak yang busuk . By the way setakat ini, aku ada jugak la dengar complain pasal lazada hantar barang lewat ke rumah . Pada aku itu perkara biasa kalau lewat sehari dua , sebabnya mereka menguruskan beribu-ribu pesanan dari customer lain .

Dengan membeli belah di Lazada, kita juga boleh menikmati diskaun serta kupon yang diberikan oleh pihak lazada kepada kita untuk membeli barangan dengan harga yang murah dan berkualiti. Jadi carilah masa yang sesuai untuk beli barang-barang kat lazada ni , mungkin akan ade rebate yang korang boleh redeem .
 Layari  http://www.lazada.com.my/

3 Responses to "Membeli Belah Di Lazada.com.my"

  1. Tak pernah lagi beli belah kat lazada, biasa beli kat nile.com.my.

    http://adarain.com/

    ReplyDelete
  2. Ambe sudah beberapa kali membeli melalui Lazada. Kena pandai pilih hari dan compare harga juga. Sebab ubah-ubah rasanya.

    ReplyDelete