Kenapa Aku Dipanggil Botak ?

'Botak, aku nak tanya kau sikit . Kenapa orang panggil kau botak sedangkan ade rambut , kerinting lagi pulak tu..
'Asal nama kau botak wei ?

HAHA .. berikut merupakan pertanyaan dan juga persoalan yang akan dilemparkan oleh rakan-rakan aku sama ada baru ataupun lama . Kebanyakan mereka hairan dengan nama aku yang aku sendiri bagi 'botak'

Cenggini cerita dia sebenarnya ...
Sejak kecil , aku memang tak pernah berpeluang nak ada rambut panjang sebab ayah aku dia amat pentingkan kekemasan . Dah la aku rambut kerinting , so kalau da panjang dia macam sarang burung , tu yang selalu botak tu tapak no.1 dan 2 .. memang licin .. HAHA

rambut aku kerinting
Aku rambut botak ni sejak tadika sampai lah aku form 2 sekolah menengah .. Kawan-kawan sekolah rendah panggil aku Faiz tapi bila masuk sekolah menengah tukar jadi botak sebabnya :
i. Pilih nama yang lain dari lain
ii.Orang senang kenal kita
iii.Nama tu popular

HAHA..dan aku terus bawa nama ni sampailah aku belajar dekat UPSI , everyone call me botak , dan dari botak tu jadi lah boe , bo dan sebagainya .. hahaha .. lantaklah korang nak panggil apa , yang penting masih bersangkutan dengan aku , aku terima .. hehehe


0 Response to "Kenapa Aku Dipanggil Botak ?"

Post a Comment