Buat Duit Dengan RevenueHits Untuk Blogger

Pelbagai platform advertorial telah dihasilkan bagi membantu para blogger menjadikan blog mereka sebagai tempat menjana pendapatan. Tidak kesah dalam Ringgit Malaysia (RM) ataupun USD, semuanya bergantung pada blogger itu sendiri untuk memilihnya .



Namun ada sesetengah syarikat pengiklanan sungguh sukar untuk kita peroleh earning dari mereka seperti Nuffnang yang kini semakin sukar untuk blogger mendapatkan hasil. 

Jadi kepada yang ingin mencuba atau menukar syarikat pengiklanan untuk mendapatkan duit, aku sarankan bertukar kepada RevenueHits yang mana merupakan syarikat pengiklanan yang memberikan earning dalam matawang USD.


Dengan menggunakan RevenueHits , kita boleh buat pengeluaran apabila sudah memiliki USD 20 dan ternyata ianya sungguh mudah dan lebih mudah jika pengeluaran dibuat ke akaun paypal anda . Mudah cepat dan dipercayai .

Biasalah dalam dunia blogging, kita tak boleh nak stick pada satu platform pengiklanan untuk jana pendapatan dengan blog. Tak percaya ? try geledah blog abang HasrulHassan , tengok berapa banyak ads yang dia pasang dalam blog dia . kan kan kan ..

Pasang iklan tapi tak ganggu pembaca
Ini paling penting dan kelebihan ads dari RevenueHits ni .

Sebagai pengguna , kita boleh pilih jenis ads yang keluar dan ianya tidak menggangu pembaca , seperti mana yang korang dapat lihat dekat blog aku , akan keluar satu shadow box di tengah-tengah paparan dan boleh dipadam dengan klik butang X yang berada dipenjuru atas . Mudah dan tak perlu LIKE sana sini .. Buat orang makin menyampah ade la...


pilihan jenis ads yang ditawarkan
Bagaimana ia berfungsi ?
  1. Daftar percuma akaun RevenueHits
  2. Isi form yang disediakan dan login ke dalam akaun anda
  3. Pilih jenis ads yang anda inginkan (saya sarankan amik popunder/shadowbox)
  4. Dapatkan code dan pasang ke dalam blog anda 
  5. siap !
Harap dengan perkongsian dari aku yang bias-biasa ni dapat membantu korang semua yang mana dah tawar hati dengan syarikat ads yang korang gunakan , bertukarlah pada RevenueHits dan mulakan perjalanan baru yang lebih sempurna .

4 Responses to "Buat Duit Dengan RevenueHits Untuk Blogger"

  1. ya..menarik ni bro..terima kasih kerana berkongsi.

    ReplyDelete
  2. ya..menarik ni bro..terima kasih kerana berkongsi.

    ReplyDelete
  3. Menarik ni bro..boleh cuba..satu lagi cabang buat duit usd :-)

    ReplyDelete
  4. memang menarik ni...nak try daftar soon...thanks

    ReplyDelete