Masakan Mak Paling Sedap

Setelah 3 bulan berkelana ke tempat orang , baru semalam aku dapat pulang ke kampung halaman tercinta dekat Johor . Dan selama 3 bulan ni lah aku tak jumpa keluarga aku.

Alhamdulilah segala tugasan telah berjaya diselesaikan dan sekarang aku tinggal tunggu result dan insyallah bulan september nanti aku grad . Mudah mudahan Insyallah

Semalam masa balik dari KL jer , sesampai jer dekat rumah , tak lain tak bukan , perkara pertama aku buat adalah pergi ke dapur bukak tudung saji tengok lauk apa yang ada .. HAHA , nampak sangat laparnya .. memang lapar laa cerita dia , sepanjang perjalanan balik dari KL memang aku tak makan semata-mata nak makan dekat rumah

Bukak-bukak tudung saji nampak sardin , ikan masin dengan sayur sawi goreng .. perghh
memang power ... apalagi tak tunggu lama , aku terus makan dengan tak baju apa semua .. hahaha . Memang berselera habis , lagi-lagi ditambah dengan ikan kering tadi maka selera tu terbuka sampai 2 kali tambah nasi .. HAHA

Memang power la kalau mak kita masak kan .. Walaupun lauk tu simple dan biasa-biasa , tapi tekak kita rasa itulah makanan yang paling sedap kalah makanan dekat hotel 5 bintang tu .. hehehe

0 Response to "Masakan Mak Paling Sedap"

Post a Comment