Habis Sekolah, Mana Nak Kerja

Alhamdulilah , berjaya jugak akhirnya aku menamatkan pelajaran tahap diploma . So far senentara menunggu majlis konvokesyen , tak kan aku nak menggangur jer kat rumah kan . Kesian dekat mak bapak kerja , aku duk goyang kaki pulak dekat rumah .

Tapi . . 

aku nak kerja dekat mana ea ?


HAHA.. itulah yang sedang menjadi tanda tanya dekat aku . Pening aku duk fikir mana nak kerja,atleast boleh la kumpul duit untuk beberapa bulan ni dan bayar duit pinjaman selama aku diploma kelmarin .. Ade la hutang dalam 12K .. banyak tu .. 

Memang aku ada perancangan untuk buat kerja online macam otai-otai lain buat , tapi aku ni jenis tak konsisten dalam bbbuat sesuatu kerja.. Masalah oh masalah .. hahaha . 

Mana tau korang ade suggestions untuk aku kerja apa , kat mana .. boleh la kongsi-kongsi sikit dengan aku k . 

1 Response to "Habis Sekolah, Mana Nak Kerja"

  1. saya sekarang lepas habis diploma ni jadi kerani kat pejabat pos. lepas dapat tawaran UPU nanti (Insha Allah) berhentilah,

    ReplyDelete