Panduan Dan Tips Lengkap Cara Poligami Yang Betul

Assalamualaikum semua , hari ini aku tertarik dengan satu laman web ini yang mana telah mendedahkan Rahsia terbesar bagi orang lelaki iaitu panduan dan tips lengkap cara berpoligami yang betul .
Panduan Dan Tips Lengkap Cara Poligami Yang Betul

woooooaaa ...
First time aku nampak rahsia mengenai cara poligami yang betul ini dikongsikan oleh pakar untuk perkongsian orang ramai kerana sepertimana yang kita tahu lelaki dekat Malaysia ni semakin hari semakin berniat nak pasang pasangan lebih dari satu .

lagi satu aku share dekat korang , jika yang baca ni akak2, makcik2,ataupun isteri2 , jangan marah kalau suami tu nak pasang baru , sebabnya lebih baik bagi dieorang guna kuota baru dari dia buat benda tak baik . Berikut merupakan kebaikan dan kelebihan berpoligami :

KEBAIKAN POLIGAMI :

  1. Mengelakkan Zina- Menyelamatkan suami daripada melakukan perzinaan kerana ada halangan yang berbentuk syariat bagi wanita iaitu haid dan nifas.
  2. Mendapatkan Keturunan - Mendapatkan keturunan kerana isteri disahkan tidak dapat melahirkan anak atau isteri sudah terlalu tua dan sudah putus haid.
  3. Memelihara Lelaki- Memelihara lelaki yang mempunyai kemahuan dan nafsu seks yang kuat daripada melakukan zina.
  4. Menghindarkan Perceraian - Poligami menghindar daripada berlaku perceraian kerana isteri mandul, sakit atau terlalu tua.
  5. Menghindari Masalah Andartu- Menghindari daripada perempuan bergelar anak dara tua dimana zaman sekarang lebih ramai perempuan daripada lelaki dan mereka dapat merasai kehidupan berumahtangga.
  6. Mengelakkan Hubungan Haram- Keperluan lelaki yang berhijrah jauh mencari rezeki, yang sentiasa kesunyian tiada teman bagi mengelakkan berlakunya hubungan haram.
  7. Elakkan Wanita Sebagai Alat Pemuas Nafsu - Andainya poligami tidak dibolehkan, wanita hanya akan menjadi alat pemuas nafsu bagi mereka yang mempunyai harta dan kesenangan tetapi tidak mempunyai tanggujawab sepatutnya terhadap wanita tersebut.
  8. Untuk Elakkan Anak Luar Nikah
Bagaimana Cara Berpoligami Yang Betul ?
hahaha .. Aku sendiri terkelu apabila mendapati panduan yang telah disediakan ini 99 % ade kebenaranya dan aku sarankan kalau korang yang mana berhajat untuk kahwin lebih dari satu , baca dan amalkan panduan yang dikongsikan ini .

dapatkan panduan dan tips berpoligami yang betul di sini ; http://goo.gl/bULQRY

Siapa lelaki yang kat sini ada pasang angan-angan untuk kahwin lebih dari satu ?

  1. Mampu memberi nafkah ?
  2. Mampu sediakan tempat tinggal ?
  3. Mampu menyediakan kemudahan asas ?
  4. Sihat tubuh badan dan tidak sakit ?
  5. Mempunyai kemampuan ?
  6. Adil dan saksama?
Panduan Dan Tips Lengkap Cara Poligami Yang Betul
kalau korang mampu penuhi 6 faktor tu , Tahniah korang dah lulus untuk kahwin baru .. hahaha . Tapi jangan dilupa pulak dekat bini no 1 tu , kang dia mengamuk bawa parang sebabnya si suami kahwin tanpa minta kebenaran ,, jangan cari pasal yer. kita tengok contoh terdekat Ustaz Azhar Idrus dengan 4 orang Isterinya , semuanya molek-molek belaka dan Salleh Yaakob pun beristeri 4 , lagi bini ke-4 tu muda giler

So , untuk mengelakkan ketegangan serta keburukan dengan bini no 1 , aku sarankan agar korang yang nak kahwin tu dapatkan Panduan dan tips lengkap cara poligami ni . memang terbaik !

2 Responses to "Panduan Dan Tips Lengkap Cara Poligami Yang Betul"

  1. Poligami itu bagus apabila suami isteri tahu dan faham tanggungjawab masing-masing.

    ReplyDelete
  2. Dapatkan Ebook mudahnya berpoligami di blog saya jom !

    http://xmuhammadx.blogspot.com/2015/01/mudah-sangat-nak-berpoligami.html

    ReplyDelete