Nekad Nak Main Saham

Hampir 36 jam aku ke hulu ke hilir memikirkan apa yang harus aku lakukan untuk cari side income yang berterusan tanpa cari orang , jual itu ini dan sebagainya . Masing masing mempunyai pilihan dan keselesaan masing-masing dalam menghasilkan sumber pendapatan .

Memang aku lebih fokus pada bidang muzik dan kemungkinan aku nak sambung degree dalam Music business dekat mana-mana IPT , tapi aku perlukan back up plan yang mana hasilkan incom selain dari makan gaji sebaliknya aku nak dapatkan gaji harian sekurang-kurangnya 3 angka setiap hari .



Main Saham Cara Paling Awesome
Nak tahu apa keputusan aku ? aku terpikir untuk main saham di usia muda , Baru umur 20 tahun , aku amik masa sebulan dua nak study habis betul2 pasal saham ni then try main . tertarik dengan cara main saham mudah dengan teknik GMP ni , http://www.faizuddinfuad.com/2014/11/pelajari-teknik-saham-tanpa-perlu-ke.html , aku rasa tak salah untuk aku melabur RM300-600 untuk starting .

Bak kata pakar , biar bermula dari 0 , dan dapatkan keuntungan sedikit demi sedikit , bila total dalam online akaun dah agak besar , baru cuba makan lagi besar . haaa.. itulah rahsia dia . jangan tamak tapi sabar untuk dapatkan keputusan yang positif .

Tak salah rasanya nak mencuba , tapi aku nekad yang aku nak cuba sampai berjaya , awal-awal kita tengok macam mana , bila dah yakin kita pulak jalankan kerja ..

Dah sampai masanya rakyat malaysia gunakan internet sebaik - baiknya , kerja dari rumah dan jadi boss pada diri sendiri , kewangan mantap keluarga bahagia insyallah ..

tapi yang jadi masalahnya sekarang , aku takda mentor untuk bimbing aku yang mana kurangkan kegagalan trading , dan rugi .. tapi hasilkan keuntungan sedikit demi sedikit tapi berpanjangan .. hehe bukan tamak tapi untuk jimat modal .

apa pendapat korang ? jom ah share opinian .. al maklumlah newbie ni

2 Responses to "Nekad Nak Main Saham "

  1. Oh, saya ingatkan main saham ni nak kena modal besar, ratus pun dah boleh main saham?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarang dah ada starting dari usd100 tuan , kecil-kecil dahulu ..
      al maklumlah bajet pun x besar

      Delete