Setahun MH370 Dalam Kenangan

Semasa aku menulis untuk Setahun MH370 dalam kenangan ni , aku rasa sebak , bergenang airmata apabila mengingat kembali peristiwa hitam yang melanda kita terutama anhli keluarga yang terlibat . Namun aku sebagai saudara senegara , seagama rasa nak nangis jer sekarang ni sebab memori setahun lepas kembali bermain di dalam minda ni .

Tengah scoll gambar-gambar untuk selitkan dalam artikel ni , menangis aku dibuatnya sebab banyak gambar yang menyampaikan pesan mahukan MH 370 itu kembali ke Malaysia . Namun apakan daya kita tak pasti sama ada mereka masih hidup ataupun sudah mati .

Untuk artikel kali ini , aku tak nak banyak menulis tapi ingin mengajak korang semua tengok gambar-gambar di bawah ini untuk kita sama-sama renungkan dan mendoakan agar mereka yang terlibat tabah menghadapi ujian dan dugaan .


Ibu Mangsa #MH370 Berharap Anaknya Masih Hidup








Al- fatihah buat mereka yang HILANG bersama MH 370 . Sekian

0 Response to "Setahun MH370 Dalam Kenangan "

Post a Comment