Jadikan Blog Platform Buat Duit

Blog tempat hasilkan duit

Semenjak aku membina blog pada tahun pertengahan April 2014 , aku telah tanamkan azam ataupun tujuan sebab apa aku menjadi seorang blogger . Tujuan utama aku adalah ingin menjadikan blog ini sebagai platform untuk aku hasilkan duit .


Memang tak dinafikan , hari ini telah ramai yang berjaya menjadikan blog sebagai mesin duit untuk dieorang . Bukan hanya ratusan ringgit , malah ada juga diantara mereka memperoleh empat angka sebulan hanya berblog sehingga sanggup berhenti kerja dan fokus pada blog sebagai tempat membuat duit .

So far dalam tempoh 1 tahun aku berblog ni , banyak jugak lah komisen yang aku dapat dari Klikjer , Program affiliate lain , RevenueHits dan sebagainya . Semua orang boleh buat tapi malas tu yang membataskan untuk korang mencuba .

Korang dah baca artikel Bukan Susah Buat Duit Dengan Blog ? Kalau belum , better korang baca dulu dan lihat bagaimana blogger hasilkan duit . Hari ini kita dah tak boleh harap kerja makan gaji jer , nak tunggu dapat gaji tu , banyak duit nak digunakan untuk itu ini dan sebagainya , at least dengan adanya blog ni , sedikit sebanyak setiap minggu akan ada jer komisen yang masuk dari affiliate yang disertai tanpa mengeluarkan modal sesen pon .

Jika korang newbie dalam dunia blogging , aku sarankan agar korang dapatkan dulu ilmu basic buat duit dengan blog dan kenali program-program affiliate di Malaysia yang korang boleh guna pakai .

Tulis sekali sekala , pendapatan berterusan

Bagi sesiapa yang ada blog tu , rajin-rajinkanlah untuk menulis artikel-artikel yang terbaru dan sertailah program affiliate , sebabnya sekali kita menulis ia akan kekal dalam blog dan tak mustahil akan ada pelawat-pelawat baru yang akan singgah seterusnya membawa kepada penghasilkan komisen atas penulisan yang anda buat .


1 Response to "Jadikan Blog Platform Buat Duit"

  1. Ena pun jadikan blog ena sebagai platform buat duit.. Selain tu berharap dapat menjadi platform bahan rujukkan pengkaji.. ceewwahhh...

    ReplyDelete