iPhone 5s gajet impian setiap blogger

iPhone 5s gajet impian setiap blogger | Assalamualaikum semua , pertama sekali aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada penganjur contest iPhone 5s gajet impian setiap blogger ini iaitu denaihati.my kerana memberi ruang , peluang dan laluan untuk blogger-blogger mencuba nasib dan membuat artikel paling menarik untuk memenangi hadiah yang ditawarkan .

Nak tahu apa hadiah yang ditawarkan oleh pihak denaihati.my kepada pemenang contest ini ? 3 pemenang bertuah akan memiliki gajet tercanggih pada masa kini iaitu iPhone 5s yang menjadi kegilaan serta trend masakini .

4 Sebab Aku Nak iPhone 5s
1. iPhone 5s ada fingerprint sensor
2. aku tak pernah guna iphone 
3. wireless iphone 5s lebih laju dari handphone lain
4. Jeles tengok kawan-kawan lain guna iPhone

Jadi tak salah rasanya untuk aku semaikan keinginan yang membuak untuk memenangi dalam contest yang dianjurkan ini . Kalaulah salah satu daripada 3 iPhone 5s ini menjadi milik aku , gembira tak terkata beb sebab apa ?
sebabnya bukan senang nak dapat gajet yang mahal tanpa keluarkan sesen pun . Yang penting aku usaha untuk hasilkan artikel yang berkualiti ni . hehe

iPhone 5s menjadi idaman |  Serius aku cakap sapa yang peroleh iphone 5s ni sangat bertuah . Pada aku , jenama apple ini mampu membuat orang yang mendengarkan berasa kagum . dek kerana teknologi yang dihasilkan beserta reka bentuk yang elegen dan hebat ,

Sampai sekarang aku belum pernah merasai barangan apple : ipad , iphone dan sebagainya dan aku ambil kesempatan sertai contest ni sebagai usaha untuk peroleh iphone 5s ni , kalau nak beli , belum termampu lagi la kan .

iPhone 5s ni dia ada kelebihan tersendiri , macam aku cakap dia ada fingerprint sensor ,  capaian wireless yang lebih laju dan semua ini mampu menjadikan pemiliknya berada dalam kelas yang tersendiri ... huhuu boleh terbawa mimpi bila terkenangkan iphone 5s ni .

Aku harap aku dapat merasai dan memiliki iphone 5s ni sebagai motivasi untuk sendiri agar dapat menjadi blogger yang lebih serius . insyallah . 

iPhone 5s gajet impian setiap blogger

Cabaran iPhone 5s gajet impian setiap blogger
Cabaran iPhone 5s ini terbuka buat semua lapisan umur tak kira sama ada anda profesional blogger , newbie or intermid , semua berkelayakan untuk peroleh dan sertai contest hebat ini . Tak lupa juga buat 20 penaja yang sememangnya hebat-hebat belaka dalam dunia blogging . Mereka adalah : 


Hadiah Utama Contest iPhone 5s
Hadiah Utama yang menjadi rebutan adalah : 3 iphone 5s 16gb untuk 3 pemenang bertuah . kepada blogger yang belum sertai contest ini , aku sarankan korang join sekali la , mana tahu korang ada potensi nak menang kan .

iPhone 5s gajet impian setiap blogger

Cara Untuk Sertai contest ini 
1. hasilkan sebuah artikel yang bertajuk iPhone 5s gajet impian setiap blogger
2.hasilkan ikut kreativiti korang dan yang penting jangan copy paste
3.hantar artikel ke denaihati.my sebelum 11.59pm 24 ogos 2014 . lambat x layak 

17 Responses to "iPhone 5s gajet impian setiap blogger"

  1. #allthebest ramai hebat2 sertai contest ini

    ReplyDelete
  2. Betul ke wireless iphone lagi laju compare dgn telefon lain? tak lau lah plak.

    Good luck!

    ReplyDelete
  3. Iphone pilihan yang terbaik, ada rezeki kena beli. hehe

    ReplyDelete
  4. hope keajaiban berlaku .. nak merasa iphone kat tangan

    ReplyDelete
  5. Bukan saja blogger .. iphone 5 menjadi impian semua .. Good Luck! ;-)

    ReplyDelete
  6. terima kasih bro .. kepada yang join , selamat berjaya !

    ReplyDelete
  7. Semoga berjaya buat semua dalam kontes iPhone 5s Gajet Impian Setiap Blogger ni..;)

    ReplyDelete
  8. Good luckk awak! Moga ada rezeki yerr! Amin :)

    ReplyDelete
  9. billion terima kasih sudi sertai cabaran iPhone 5s gajet impian setiap blogger dan semuga sukses ke tugasan seterusnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih denaihati kerana menganjurkan contest yg awesome nie .. cuba nasib :)

      Delete
  10. Salam kemerdekaan kali ke-57. Semoga terpilih ke cabaran seterusnya. Insya Allah... Moga ada rezeki untuk anda untuk impian miliki gadget canggih iPhone 5S.

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum... Faizuddin. artikel sungguh menarik. Semoga dapat ke cabaran seterusnya. Insya Allha....

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum.... salam merdeka buat anda. Entri anda amat menarik dan mantap. Semoga berjaya ke cabaran seterusnya. Sudi-sudilah berkunjung ke entri contest saya jugak ya......!
    TQ...

    ReplyDelete